NEManya blog

Ez itt nem egy anyablog. Ez egy nagynéni blogja.

Na de ki a f*** az a NEManya?

2020. május 30. 22:43 - NEManya

Mi lehet számodra érdekes?

Ez vagyok én:
nemanyablog_bettiescsipiiiiiiiii.jpg

A blogot akkor kezdtem el vezetni, amikor nagynéni lettem. Úgy éreztem, van egy csomó gondolatom, amiket szeretnék átadni annak az apró emberkének.
„Na de mi van, ha addigra, mire aktuális lenne, elfelejtem őket?” – jött a kérdés. Mindig túl sok gondolatom van, én sem tudom őket megjegyezni...

Így indult útjára a blog: leírtam mindent, ami eszembe jutott egy egyszerű Facebook-oldalon, amit kezdetben ketten követtek - apám meg én -, majd egyre többen és többen, aztán azon kaptam magam, hogy kész olvasótábor gyűlt körém.
Nem lehetek elég hálás ezért. Nekik, Nektek köszönhetően tudom hallatni a hangomat és nőtte ki magát ez az egész akkorára, hogy már ne csak egy Facebook-oldal, hanem tényleg blog legyen belőle.

Miről is írok?

Arról, ami másokat megnevettet, vagy elgondolkodtat, ad egy jó kis témát egy beszélgetéshez.

- Gyerek- és tinikoromról, ami egy Fejér megyei apró faluban telt.
- Angliában töltött mindennapjaimról, tapasztalataimról.
Az előbb felsoroltak magukba foglalják balfaszkodásaimat is.

- Felelős állattartásról, a természet szeretetéről.
- Feminizmusról.
Sokáig azt hittem, a feminizmus hülyeség. Aztán szépen lassan ráébredtem, hogy én tulajdonképpen feminista vagyok. Szóval ha a feminizmus hülyeség, akkor én inkább vagyok hülye, mint nem. 

- Gyerekekről, felnőttekről, nőkről, férfiakról. Rólunk.

Üdvözöllek itt nálam!
Ha nem untál bele és eddig eljutottál, kellemes olvasgatást kívánok!

NEManya

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemanya.blog.hu/api/trackback/id/tr3815730532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása